je deviens fou

Though this be madness, yet there is method in 't

je deviens fou

Though this be madness, yet there is method in 't

صد+74

همیشه میگن حرفاتون رو برای خودتون نگه دارید که افراد در موقعیت های مختلف، ممکنه از اون حرفا علیه خودتون استفاده کنن. هیچ وقت بهش اعتقاد نداشتم. حداقل نه برای نزدیکانم. 

اما الان دارم فکر میکنم، سیستم سکوتی که برای بعضی ها رو دارم، باید تعمیم بیشتری بدم به قشربزرگتری از افراد زندگی ام.

بعضی وقت ها از یه سری افراد حرفا و عکس العمل هایی که می بینی، با خودت شک میکنی که من اینجوری بودم که این جوری برداشت شدم؟ یا چرا این شخص به خودش این اجازه رو میده که چنین حرف یا حدیثی رو بزنه. 

بعضی ها انگار هنوز در همون عالم بچگی خودشون می مونن، حسادت ها، منم بازی‌ها و خواست اینکه در مرکز توجه باشن رو هیچ وقت از دست نمیدن. بچه موندن خوبه، اما بزرگ شدن بهتر از اونه.

# دوست، # سفر، # زندگی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد