je deviens fou

Though this be madness, yet there is method in 't

je deviens fou

Though this be madness, yet there is method in 't

صد+91

چقدر بامزه است خوندن چکنویس های وبلاگ! 

رفته بودم تو قسمت مدیریت یادداشت‌ها، دیدم یه چند تایی پیش نویس و اینا دارم.  از چیزهای مختلف بود، از دلخوری از خنده، از خاطره، از همه چی! اما بعضی هاشون رو اصلا یادم نبود  ماجراهاشون چیه. بعد چه سال هایی 88 -89- 91 ... اون موقع ها که هنوز وبلاگ می نوشتم و زیاد هم می نوشتم. 

اون موقع ها که خام و بچه بودم، اون موقع ها که اوضاع بهتر بود ... :D



صد +90

مهر شد .... ب همین مسخرگی رسیدیم به مهر ماه ... 


بنویسم از اینکه بعد از اون همه ترس و دلهره و اعصاب خوردی، بعد از یکسال، شنیدم یکی رو اخراج کردن، نمیدونم باید خوشحال باشم یا ناراحت. از اینکه بیکار شده تو این شرایط باید ناراحت بود، اما وقتی به اون همه استرس، اون همه اضطراب فکر میکنم، به اینکه جرات تنها بودن باهاش رو نداشتم، ته دلم شاد میشه.