je deviens fou

Though this be madness, yet there is method in 't

je deviens fou

Though this be madness, yet there is method in 't

صد+۸۰

لیست کانتکت هاتو بالا و پایین میکنی

میگردی از الف تا ی، بین این همه ادم  اونی ک باید نیست! 

صد +79

تو یکی از این گروه های تلگرامی نوشته بود:


«مادربزرگم همیشه میگُفت: خوشبختیتو جار نَزن! نذار کسی بِگه خوش بحالش، همین خوش بحالِشِ گند میزنه به زندگیت!!!»


نمیدونم چقدر واقعیت میتونه داشته باشه! اما امان از چشم تنگ و حسود! امان!

صد+78

نشسته بود رو مبل، انگشت شستشو به علامت دیسلایک بهمون نشون میده میگه این فحشه؟ 

میگم تو بعضی از فرهنگ ها اره.

میگه معنیش چیه، میگم نمیدونم اما بعضی جاها فحشه. حتی مثلا لایک هم تو فرهنگ ترک فحشه! اما جای دیگه نه.

میگه معنیش؟ میگم نمیدونم ترک ک نیستم.  

بماند که شروع کرده به انگشت های مختلف رو به من نشون دادن که ایا این ها فحشه یا نه! به مامانش میگه مامان اگه یه نفر ترک بهت لایک نشون داد یعنی بهت فحش داده! مامانش میگه خودم میدونم! 

بهش میگم بچه، معانی میتونه عوض بشه! الان هم ممکنه حتی یه نفر ترک بهت لایک نشون بده و منظورش هم همون لایک باشه! 

تا دم در که داشتن میرفتن هی علامت نشون میداد میگفت این فحشه؟:))))

صد+77

به هر کسی اعلام کردم میخوام اخر هفته برم مصر، از نوع کویرش طوری برخورد کرد که انگار واقعا میخوام برم مصر! و اکثریت عکس العملشون این بود که این همه راه میخوای بری برای دو روز؟؟؟

جغل که دیگه جغل نیست، هم وقتی فهمید میخوام برم مصر با یه هیجانی برگشت گفت منم میام منم میام ک فقط نگاهش کردم. گفتم میرم کویر گفت اهرام توش داره؟ گفتم نه. اسم یه روستاست مصر! ناامید شد بچه!


خواننده های این نوشته های جدیدم 4 الی 5 نفرن! در عجبم که قدیمی ان! جدیدن!