je deviens fou

Though this be madness, yet there is method in 't

je deviens fou

Though this be madness, yet there is method in 't

صد+52: کوچولو

مرسی (گل)



کوچولو



مردم از دست تو

دیگه بسه دورویی

یا این رو یا اون رو

کوچولو

 

دست به دست می کنی

ز دستم می گریزی

مثال یه آهو

کوچولو

 

پریشون می کنی

منو چون گیسویت

از این سو به اون سو

کوچولو

 

خدا رو، دلم رو به بازی گرفته

دو چشم و دو ابرو

کوچولو

 

---

تو چشمام، نگاه کن

بارون پشت شیشه

تو  دلم، آتیشه

کوچولو

 

تو من و سوزوندی

میون آتیش نشوندی

واسه ی همیشه

کوچولو

 

منو با غرورم

دنبالت کشوندی

از این کوه به اون کوه

کوچولو

 

اون عهدی که بستی

تو دستت، شکستی

مگه نه؟ تو بگو

کوچولو

 

---

 مردم از دست تو

دیگه بسه دورویی

یا این رو، یا اون رو

کوچولو

 

دست به دست می کنی

ز دستم می گریزی

مثال یه آهو

کوچولو

 

پریشون می کنی

مرا چون گیسویت

از این سو، به اون سو

کوچولو

 

خدا رو، دلم رو به بازی گرفته

دو چشم و دو ابرو

کوچولو

 

پریشون می کنی

من و چون گیسویت

از این سو به اون سو

کوچولو


خدا رو، دلم رو به بازی گرفته

دو چشم و دو ابرو

کوچولو