je deviens fou

Though this be madness, yet there is method in 't

je deviens fou

Though this be madness, yet there is method in 't

صد +36


هر نوع تحقیری طعم خاصی داره. هر کس به یه نحو با اونها برخورد میکنه.

اما خورد شدن هر نوع احساسی در انسان ها دردناکه. این خورد شدن ها هم میتونه به شخصیت، غرور و یا اعتقاد فرد برگرده.

تیکه تیکه شدن ایمان من در این برهه از زمان وقتی علنی میشه که از هر شخصی که بر گرده به من بگه خانومم شما که سادده ای دیگه چرا؟ نفرت پیدا کنم.

لعنت بفرستم بر دین و ایمان ادم هایی که برای حفظ پرستیژ خودشون و به اعتبار یه سری نشان اجازه میدن با مهربان ترین الفاظ ممکن تو رو با طعم تلخ تحقیر آشنا کنن.

لعنت بفرستم آدم هایی رو که به خاطر آینده نه چندان روشنشون، به خاطر افرادیکه دوستشون داریم ما رو مجبور می کنن تا برای هیچ و پوچ از نظر ما، عذرخواهی رسمی بکنیم.

رسما اعلام کنیم ما خطا کاریم. خطایی که از تنها از دید اونهاست نه من.

و من به خاطر ایجاد این حس وحشتناکی که در گلوم و وجودم باقی گذاشتن میتونم تنها بگم امیدوارم خداتون ازتون رو برگردونه!

امروز ارشاد شدم ... تو ماشین ارشاد!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد