je deviens fou

Though this be madness, yet there is method in 't

je deviens fou

Though this be madness, yet there is method in 't

صد+25

یه دوستی  دارم که دوستیمون وارد بیست و خورده ای سالش شده! ا زوقتی تو کوچه باهم بازی میکردیم....

یه دوست دیگه دارم نزدیک به 15 16 سال از آغاز دوستی و آشنایمون میگذره... یکی رو از دانشگاه شناختم... اولش همراه بودیم و بعد به دوستی در حد معقول رسیدیم... یکی از همون بچه های دانشگاه بعد از شاید یک سال زنگ زده دیروز و بهم میگفت از بین دوستام و آشناهام تنها تورو میتونستم به عنوان یه دختر خوب نام ببرم .... یکی رو ازمحیط کار باهاش جور شدم و الان هست... یکی رو از نت و الان به اندازه دوستی های چندین ساله ام بهم نزدیک شده ...  

این نزدیکی ها ،این نزدیک شدن ها، همه اینها مستلزم اینه که تو وقت صرف کنی، انرژی بذاری، اعتماد خرج کنی، چطور میتونی بدون همه اینها انتظار داشته باشی محرم اسرار باشی؟؟؟؟؟

 

 

ادامه داره.............

نظرات 4 + ارسال نظر
خسرو سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ق.ظ

و اینکه از اون وقتو انرژی لذت ببری خودت و نه اینکه صرف کنی تا چیزی بدست بیاری به عبارتی دوستیت از دلت باشه نه از روی احساس وظیفه

پروتی جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ق.ظ

خب اخه دخمل خوب چرا همه مطالبت رمز داره که من نتونم بخونم

خب آخه تو چرا انقد فراموش کاری که من بهت رمزم میدم یادت میره؟

[ بدون نام ] جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:33 ب.ظ

kasi azat hamchin entezari dashte??

ببخشید شما؟؟؟؟

فیل‌تر دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:41 ب.ظ

به نظر بنده هر کس انتظار دارد به محرم اسرار تبدیل شود اشتباه می‌کند. اسرار آدم سرّ هستند و شخصی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد