je deviens fou

Though this be madness, yet there is method in 't

je deviens fou

Though this be madness, yet there is method in 't

صد+18:

وقتی از خیابون رد میشم، سرمو می اندازم پایین، چشمامو میدوزم به کف خیابون ....  

نه برای اینکه چشمم تو چشم نامردای مرد نمای خیابون نیافته....  

نه برای اینکه چشمم به کودک دست فروش سر چهار راه که مرتب و منظم ایستاده و داره با اون صورت گرد و چشمای مشکی و بینی کوچکش که گل میفروشه، نیافته...

 

نه برای اینکه چشمم به نیروی مهربان همیشه در صحنه که گویی از این دیار نیستن نیافته ....

 

نه برای اینکه چشمم به دخترانی با تفاوت سنی ده سال کوچیک تر از خودم، که در حال ناز خریدن پسربچه هایی که به فکر عروسک بازی افتادن نیافته ........

 

نه برای اینکه چشمم به چشمای خسته و بی حال و یا دست های پر از چروک زنی سی و خرده ای ساله نیافته........

 

نه برای اینکه تحمل دیدن تنهایی رو تو چشم های دخترای همسن خودم نبینم......

 

نه برای اینکه تحمل نگاه هرزه مردای بزرگ تر از خودم رو ندارم.....

 

نه برای اینکه تحمل دیدن نگاه ش هوت وار پسر بچه ها رو ندارم .....

 

نه برای اینکه تحمل دیدن نگاه متهم کننده مردان مغازه دار و زنان خانه دار مسلمون نما رو ندارم .....

  

نه .... تنها به این دلیل سرمو می ندازم پایین که دیگه تحمل پا گذاشتن رو آب دهن مردای شهرم رو ندارم .............

نظرات 16 + ارسال نظر
خسرو یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ق.ظ

مطمئنی همش مال مردای شهرته؟؟؟

ها؟؟؟ یعنی چی؟؟؟
خب مردای شهر حساب میشن ... نمیشن.... شاید مردای کشور همسایه اند نیستن؟؟؟؟

ارغوان یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ق.ظ

نه. به خودت می گفتم خوب نبود. این جا بهتره. از بی نظری در میومد مطلبت.
بعد این که مرسی از آپ.
بعد بعدش این که.............وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااو چه مطلبی ول دادی دوستم. کلی حال کردم و متعجب شدم!!!

اااااااااااااا راستی مستشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــار، یه بار دیگه سرت خلوت شد ، بخون مطلبتو. غلط داری توش گلم

عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چش بود مطلبم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ها وقت ندارم . شما با همون غلطاش بخون لذت ببر دوست جون!

ارغوان یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ق.ظ

چیزیش نبود. بسیار عالی بود. وقتی خوندمش کف کردم. برای همین زدم تعجب کردم.
نمی نوشتی برای همین بوده دیگه؟؟؟ می خواستی یهو یه چیزی ول بدی، کف همه ببره؟؟؟

وا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارغوان یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ق.ظ

من میدونم تو هیجان زده شدی که من آپ کردم !!!!!!!!!!!!!!!!

ارغوان یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ب.ظ

ااااا فهمیدی؟؟؟؟؟ لو رفتم؟؟؟
حالا نگاه کن ها، ازش تعریف هم می کنی هی متعجب میشه بچه ام. بده تعریفتو کردم؟؟؟ گفتم به به، چه مطلبی ول دادی از خودت و اینا؟؟؟ چیه؟ چیه؟ کیه؟ کیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه؟؟؟
مستشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــار

تو زیادی حالت خرابه!!!!!!!!!!!!!!!

ارغوان یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ب.ظ

تشکر می کنم!

:)

خسرو یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:35 ب.ظ

نه منظورم اینه که من گاهی گروهی از بانوان محترم شهرمون رو هم در حال گل باران کردن پیاده روها دیدم

در این خصوص نظری ندارم .
اما خب اگه برای آقایون خوبه چرا برای خانم ها بد باشه؟؟؟؟؟؟

بهروز یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ب.ظ http://ayineh.x10.mx

بیچاره آقایون که کلاْ نقش منفی همه ی فیلم ها و سریال های نوشتاری اینترنتی این دوره زمونه شدن!
خب چی کارش می شه کرد؟ تا بوده و هست در این ملک خشک و تر رو با هم سوزوندن. گناهکار و بی گناه رو هم با هم محاکمه کردن! فقط من متعجبم که چرا همیشه خشک ها می تونن تر ها رو همراه خودشون بسوزونن و حتی یک بار هم نمی شه که تر ها جلوی سوختن خشک ها رو بگیرن...!
ولی مطلب جالب بود! هم سبکش هم محتواش. بسیار لذت بردیم!

اولا میگن تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیز ها !
چه ربطی داشت؟ ربطش اینه که خوب حتما یه مورد و اشکالی دارند که این بلا رو سریال ها سرشون میارن.
بعد شما غصه نخور... دختر های مانتویی سالهاست که نقش دختر های خراب جامعه رو ایفا می کنند. به خصوص که جدیدا بیشتر و بیشتر هم شده ...
قضیه ترو خشک هم ....... خب اون تره فقط دود میسازه نه بیشتر .... هیچ کاری نمی تونه بکنه !!!!
بسیار بسیار متشکرم. شما لطف دارید.
( چه همه بسیار بسیار پر محبت شدن سر این مطلب من !)

خسرو دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:33 ب.ظ

کی گفته برای آقایون خوبه کلا نماد فرهنگ برتره بعضیاس بقیشم که دیگه گفتن نداره

:)))
سخت نگیر ! بیشتر کسایی که دیدم افرادی بودن با سنی دو برابر سن من . عادته پسر جان عادت.
البته منکر این نمیشم که جوون تر ها هم گاهی بله !
نماد فرهنگ برتر! خب این که میگی زن ها هم گاهی گلباران می کنند... خب لابد اونها هم برترند اره؟

خسرو سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:11 ق.ظ

اونا که دیگه خیلی برترند نزدیکای خدا

چه ربطی داره؟

خسرو سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ق.ظ

:)
تو کلا امروز سرت شلوغه نمیگیری حرفارو

آره به طور بدی!!!!!!
اونقدر که برای جواب دادن باید برم جواب قبلی خودم رو بخونم ببینم چی زدم که تو این رو در جواب میزنی !!!!!!!!!!

سوپر هیرو جونت سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:12 ب.ظ

تو حالت خوب نیست دخترم امروز. یکی بیاد اینو جمع کنه!!!
اوه ، آخ، وظیفه خودمه انگاری. دعا کنید برام!!!

خسرو چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ق.ظ

موفق شدی هیرو ؟؟؟ خب پس به کارهات برس اینروزا تا سرت خلوت شه بدونی چی میگی و جواب میدی

چه امید و دل خوشی داری تو!!!!!!!!

خسرو پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ق.ظ

:)

:)

فیل​تر پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 ب.ظ

یعنی واقعاً در این دنیا مطلبی به​تر از تف آقایون که خیابان​های ایران رو گل​باران کرده برای نوشتن پیدا نکردید؟

:)
فکر کنم باید بگم شرمنده که وقتتون هدر شد نه؟

وواشر شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:54 ب.ظ

از خوندن متنهایی مثل این که خشم و ستیزی رو برعلیه صرفا جنسیت نشون میده خیلی ناراحت میشم. در واقع سزاوار آدمی مثل شما نیست این طرز فکر و باور.
امیدوارم دیگه همچین متنهایی رو از شما نخونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد