je deviens fou

Though this be madness, yet there is method in 't

je deviens fou

Though this be madness, yet there is method in 't

صد + 8:

من اگه نباشم کی واسه همیشه تو رو می پرسته 

کی برات میمیره کی نمیشه خسته 

کی تو رو میذاره روی دو تا چشماش 

کی اگه نباشی میگیره نفسهاش 

من اگه نباشم کی واسه همیشه تو رو می پرسته 

کی برات میمیره کی نمیشه خسته 

کی تو رو میذاره روی دو تا چشماش 

کی اگه نباشی میگیره نفسهاش

من اگه نباشم من اگه نباشم 

من اگه نباشم من اگه نباشم 

من نباشم کی تحمل میکنه کار تو رو 

با رقیب رفتن و اذیتا و آزار تو رو 

تو خودت داور میدون شو بگو 

کیه که جواب نده تلخی رفتار تو رو 

من نباشم کی برات قصه میگه تا بخوابی 

کی میاد سراغ رویات تو شبای مهتابی 

کی بیداره تا تو خوابت ببره 

کی قایم میشه توی ابرا که تو راحت بتابی 

من اگه نباشم کی واسه همیشه تو رو می پرسته 

کی برات میمیره کی نمیشه خسته 

کی تو رو میذاره روی دو تا چشماش 

کی اگه نباشی میگیره نفسهاش 

من اگه نباشم کی واسه همیشه تو رو می پرسته 

کی برات میمیره کی نمیشه خسته 

کی تو رو میذاره روی دو تا چشماش 

کی اگه نباشی میگیره نفسهاش 

من اگه نباشم من اگه نباشم 

من اگه نباشم من اگه نباشم 


بیا اینم شعرش. ولی خب من داره. تو بکنش «تو» 

 

 

(لطف کرده به جبران کاری اینا رو برام زده ......... من چی بگم به این دیونه؟)

نظرات 10 + ارسال نظر
دوست دیوونه! دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ق.ظ

we are both the best!

وواشر سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ق.ظ

من تو اون - فرقی نداره در هر شکل وقتی نباشه

somebody else

این چیزیه که بهش بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وواشر سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:29 ب.ظ

نه نگو
خودش بهش میرسه.

بهروز چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ب.ظ http://ayineh.x10.mx

سلام.
ببخشید می خواستم بگم به دلایل فنی فعلاً نمی تونم از دامنه ی ayineh.co.cc استفاده کنم.
به جاش اگر خواستی به وبلاگم سر بزنی از این دامنه استفاده کن:
ayineh.x10.mx
ممنون و شرمنده!

تو فقط جا به جا شو اوکی؟

بهروز شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:53 ب.ظ http://ayineh.x10.mx

سلام.
خب بدون دوسنتن رمز من چطور باید آخرین پستت رو بخونم که فکر کنم سرقت ادبی رخ داده یا نه!!!

اینچا به کسی رمز گفته نمیشه. افراد خودشون می یابن اگه بخوان

بهروز شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ب.ظ http://ayineh.x10.mx

خب اون ها لابد هوش فوق العاده یا خلاقیت خارق العاده ای دارن.
به هر حال غرض این بود که بگم دوستان قدیمی از یاد آدم نمی رن و آدم هرچقدر هم که کندذهن باشه(مثل من) باز هم می شناسدشون!!!

نه راه حلش خیلی ساده اس. و چون تو بچه باهوشی هستی میتونی راحت در بیابی.
:)

بهروز یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 ب.ظ http://ayineh.x10.mx

یکبار دیگه این رو فرستادم ولی نفهمیدم ارسال شد یا نه! اگه دو بار اومده شرمنده!
من کوچکترین سرنخی برای رمز پست هات ندارم.
از اینکه متن به نظرت قشنگ بوده خیلی خوشحالم.
الآن خیلی دلم گرفته.
آه... جایی هم دیگه برای درد و دل های سابق نیست. قبلاْ گودلایف بود وبلاگ انجمن بود. الآن دیگه هیچ جا نیست.

:)
- نه همین یه بار اومده خیالت راحت. تکراری نبود.
- خب خیلی هم خاص نیست. فقط موضوعش یکسان بود.
-:)
- برای چی دلت گرفته؟ تو که هنوز اول راهته اگه از الان این ها رو بگی که ...... الان هنوزم همه اینها باز هستند. فقط ادم های توش کمی عوض شدن و دیر به دیر میان سر بزنن.
و اما نظر قبلیت.... هوم جالب بود که همه اینها رو یادته . اما برام جالبه از کجا به این نتیجه رسیدی که من همون شخصم ؟؟؟؟ و چی شد که اومدی اینجا ؟؟؟؟

بهروز یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ب.ظ http://ayineh.x10.mx

خب اگر فکر می کردی چیزی هست که ممکنه یادم بره اشتباه فکر می کردی! خاطرات اون دوره برام خیلی باارزشن و هرگز فراموششون نخواهم کرد. می دونی که من چه آدم احساساتی اس هستم.
اما اینکه چطوری اینجا رو پیدا کردم و چطوری به این نتیجه رسیدم که خودتی و ... . خب این رو دیگرانی هم ازم پرسیدن. گفتم که آدم دوست های قدیمی رو که براش ارزش زیادی داشتن هرگز فراموش نمی کنه و با همه ی کندذهنیش باز هم می شناسدشون.
دلم گرفته. تو وبلاگم نوشتم چرا دلم گرفته. خیلی گرفته... . این گرفتگی(!) هم ربطی به اول و آخر راه نداره.
کاش لااقل بارون می بارید.

مسلما افراد کسایی که براشون در برهه ای از زمان مهم بودن فراموش نمی کنند. دراین هیچ شکی نیست. شاید افراد کمرنگ بشن. اما فراموش نمی شن . همیشه در گوشه ای از ذهن باقی می مونند.
امااینکه میگم از کجا به من رسیدی، دلیل داره. چون تنها دوجا وبلاگ من لینک شده، و هیچ جا هم از اینکه اون وبلاگ مال کیه عنوان نشده (دقت زیادی هم شده که تا حد امکان ناشناخته بمونه)حالا تو چطوری پیداش کردی و مطمئن شدی من همونم؟ (از روی جواب های خودم به تو و اینکه میشناختمت و با اطمینان از اول بهت جواب دادم؟)
اول و اخر راه بودن هم خیلی مهمه... میدونی چرا؟ چون وقتی به اخر راه برسی دیگه امیدی برای ادامه وجود نداره. اما اول راه بودن کلی پیچ و خم زیبا تو راهت نشون میده که بهت امیدواری میده و مشتاقت میکنه برای ادامه راه. نمیتونی همیشه بخوای همه چیز یکسان بمونه ... افراد... دوستان... موقعیت ها و حتی اهداف افراد... همه اینها رو زمان می چرخونه ... بهترین حالت اینه که این چرخش ها رو قبول کنی و با این افراد تازه خاطره جدیدی رو بسازی نه اینکه به همون قبلی ها بپردازی. البته این که گفتم کمی از دلتنگی هات بود. اینها درمان نیستن. تنها حرف بودن و هستن.
حرف هم که مفته !!!!!!

بهروز سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:45 ب.ظ http://ayineh.x10.mx

سلام.
شب یلدات مبارک.
من امشب مهمون دارم نوه هامون دارن میان خونمون.
ببخشید باید زود برم و تدارکات رو آماده کنم.
به هر حال شب یلدات مبارک!

شب یلدای شما هم مبارک باشه. امیدوارم اوقات خوشی رو گذرونده باشید.
من که تو تصادف گیر کرده بودم !

فیل‌تر سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 ب.ظ

شب یلداتان مبارک باشد.

بر شما نیز!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد