je deviens fou

Though this be madness, yet there is method in 't

je deviens fou

Though this be madness, yet there is method in 't

۷۷: بدون شرح

 

ساعت کار در ایام عادی:

شنبه تا چهار شنبه: 8 بامداد تا 4 و سی دقیقه بعد از ظهر.

5شنبه : 8 بامداد تا 12 ظهر.

ساعت اضافه کاری تا 19

ساعت کار در ماه رمضان:

شنبه تا چهارشنبه: 8 بامداد تا 4 و سی دقیقه بعد از ظهر.

5 شنبه: 8 بامداد تا 12 ظهر.

ساعت اضافه کاری : تا 18.

نظرات 11 + ارسال نظر
رایان چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:28 ب.ظ

شوخی می‌کنی؟

ببینم شما ها رو نکنه از آفریقای سیاه آوردن؟

شوخی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نه امروز رو بردمون زده بودن.
نه احتمالا از فیلیپین اوردنمون.

خسرو شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ق.ظ

به لطف تو ساعت کار ماهم شد 4 . اول قرار بود 2.30 باشه

دلم خنک شد! چه معنی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارغوان شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:07 ب.ظ

for test

تست برای عکسه بود؟

خسرو شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:25 ب.ظ

یعنی تو هی حال منو بگیر هی دلت خنک شه آسیا به نوبته دیگه . بما هم می رسه. آخه زبونروزه تا 4 چه معنی داره؟ همه2.30 میرن بما لبخند می زنند :(((

:)
اشکال نداره تو هم میتونی به ماها لبخند بزنی که تا 4 ونیم سر کاریم و به من که معمولا تا هفت هستم هر روز....

خسرو یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 ق.ظ

چندان جای لبخند نداره داره؟ تو فعلا دلت خنک باشه من خودم راهشو گیر میارم

عـــــــــــــــــــــــــــــــــمرا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ارغوان یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ق.ظ

آره گلم.

عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چی شد که این جوری شد؟

ارغوان یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:52 ق.ظ

هان؟؟؟ یعنی چی؟؟

هیچی فهمیدم بلاگ اسکای به امکان جدید اضافه کرده

ارغوان یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ق.ظ

می دونی به نظرم داره بلاگ اسکای به سمت وردپرس پیش میره. این طوری که از قراین بر میاد.

نه بابا ... هنوز یه عالمه راه داره ....
میدونی من تاحالا بخش نظرات وبلاگ م رو باز نکرده بودم... ندیده بودم از این شکلک ها اضافه کرده و باید هم ادرس میل گذاشت و هم اسم ... این اواتوره هم که جدید اضافه شده ... اوف ........ کی میره این همه راه رو....

ارغوان یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 ق.ظ

خب مسلما بله. کلی راه داره. وردپرس من کجا ، بلاگ اسکای تو کجا؟؟؟ :دی

روتو کم کن دختر ... باز هم این جا هم میخوای کل کل راه بندازی ....
من میگم تو خصوصیات پسرا رو داری میگی نه !!!!!!! همش به فک رکل کلی ....

ارغوان یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:20 ب.ظ

:|

:)

ارغوان یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:21 ب.ظ

همینی که هست.... می خوای بخواه نمی خوایم بخواه.!

:)) اوکی بابا .......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد