je deviens fou

Though this be madness, yet there is method in 't

je deviens fou

Though this be madness, yet there is method in 't

۷۶: شیرینی

خدا نکنه بخوای شیرینی بدی... البته خب اگه هر روز بدی یا هر هفته دیگه برای همه عادی میشه اما برای منی که از موقعی که اومدم اینجا تنها یه بار شیرینی دادم، مطمئنا برای همه سوال برانگیز میشه که جریان چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

داشتم می گفتم، امروز خواستم از بچه های نگهبانی که برن شیرینی بخرن برای طبقه خودمون و البته خودشون هم . انگار وظیفه مسلم همه است که قبل از هر کاری دلیل شیرینی رو بپرسن و قبل از هر چیز هم میگن مبارکه خبریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

که خب من هم با اون رگ لجبازی که بی سابقه است به همه جواب دادم نه مگه شیرینی دادن دلیل میخواد؟ البته دلیلش رو به دخترا گفتم اما آقایون نمی دونن یعنی نگفتم. حالا اگه کچل فهمیده باشه دیگه نمیدونم.

خلاصه بین سه طبقه پخش شد و تک و توک زنگ زدن و تبریک گفتن برای ازدواجم. به همکارم که می پرسید خبریه ازدواج اینا بهش میگم اخه هنوز هیچی اعلام نشده من میام تند وتند شیرینی میدم عین این ندید بدید ها ( خوب اره ندیدم اما دیگه امل نیستم که )

خلاصه شیرینی تولد دادنم تا الان کلی باعث خنده شده. همکارای هم طبقه ایم امروز می گفتن خب ما دوبار تبریک میگیم میگم مرسی ولی چون تو ماه رمضون نمی تونستم شیرینی بدم امروز گرفتم. میگن افطار بدید ما میمونیم تا نه شب شرکت ..... میگم بله چشم روش فکر میکنم و فکر کنم تا عصر ادامه داشته باشه این بحث ها ................

نظرات 2 + ارسال نظر
ارغوان یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ب.ظ

بساطه خنده ی امروزتم به پا کردی دیگه ، گلم!

اره کلی.......... اما کاش دیگه زیادی شورشو در نیارن

رایان دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:22 ب.ظ

تولدت پیشاپیش مبارک

ازدواجت هم پیشاپیش مبارک

اینجا که همکارام میگن من یه ماهه نامزد کردم اما خودم خبر ندارم...
تولد هم تشکر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد