je deviens fou

Though this be madness, yet there is method in 't

je deviens fou

Though this be madness, yet there is method in 't

۶۸:

یعنی لعنت به هرچی آ دم مزاحم و احمق و دیوانه و ................. است. 

دریغ از یه ذره pleasure های حلال ( ناحلالش بخوره تو سرم .... همین اولیه های داشتن یه ساعت خوش هم نیست)  

از صبح دنبال یه آهنگ میگردم با انواع و اقسام کلمات امتحان کردم ... اصلا انگار نه انگار. تمام سایت هایی که میشه این اهنگ رو دانلود کرد بسته اس. من موندم این ها به چی زنده ان؟ برای چی زندگی میکنن؟ همه چیشون فقط و فقط به چشمشون و قیافه ای که میخوان ظاهرش رو حفظ کنن. فکر نمیکنن کم کم اون آینه که تصویرشون داره منعکس میکنه داره خورد میشه؟( برداشت آزاد از مطلب ارغوان.)  

یعنی وقتی مونیکا ایران بود ها انقدر دلم برای خودم سوخت ... ما کجا اونها کجا... ما به چی فکر میکنیم اونها به چی...  

تا حالا کمربند آبی دیدین؟ برای آقایون؟ داشت تو ایران دنبال همچین چیزی برای دوستش می گشت. فکر کن .... خدای من زندگی ما ها داره میشه هر روز بدتر از دیروز...........................