je deviens fou

Though this be madness, yet there is method in 't

je deviens fou

Though this be madness, yet there is method in 't

۶۴: بای بای دانشگاه.........

اون سال که کنکور شرکت کردم، مستقیما قبول نشدم . یعنی اسمم تو تکمیل ظرفیت ها درومد. اونم بهار. یعنی فروردین که رفتیم ثبت نام... گفتن 66 بریزید برید مهر بیایید برای شروع ترم. ماهم مثل این بچه های گل ررفتیم و مهر اومدیم. شماره شناسناییمون هم افتاد به سال قبل یعنی بهمن 138..... (رایان این تاریخه مال توئه )  

دیگه یه سری مزایایی داشتیم مثلا برای ثبت نام با ترم قبلی ها می رفتیم و با ترم بعدی ها واحد ها رو برمی داشتیم و اینا ...  

اخرشم که فارغ التحصیل شدیم باز هم به همون سال قبل موندیم و به عبارتی با احتساب یه ترم مرخصی نه ترمه تمام کردیم. 

 

تیر ماه که مرخص شدیم از دانشگاه مهر رفتم برای مدرکم. کارامو کردم و تسویه و مهر و امضا و 5 تومنی فکر کنم هزینه کاغذ گلاسه دانشگاه و سرانجام مدرک موقتی که به ما دادن.  

سه سال بعدش زنگ زدن که شما پول اون ترم مرخصی رو ندادی. هرچی فکر کردم یادم نیومد. گفتم میام دانشگاه.یکی دوباری رفتم گفتن دیره ... زوده .... امروز نه .... فردا و .....  

امروز بالاخره رفتم ککه هم مدرکم رو بگیرم و هم تصویه کنم. بهش میگم khanoom janمن پول دادم ها ببین ... میگه اره پس چرا این جوریه .... شماها چرا این جوری هستین ... میخواستم بگم اون زمانی که ماها اومدیم گفتیم ما رو جزو مهری سال بعد به حساب بیارین گفتین نه .... این هم دردسرش تازه می خواستین پول زور اضافه هم از ماها بگیرین. آخرش یه امضا خوشگول انداخت پای برگه ام و رفتم برای مدرکم . 

 

جالب اینه که با همه این تورم ها باز هم هزینه مدرک ثابت بود و همون 5 تومن هزینه تمبر دادیم و مدارک سابقه متوسطه و پیش هم گرفتیم و خلاص. (الته روی تمبره زده 1000 ، احتمالا بقیه اش هزینه های ماشین و کرایه و اینا بوده ...)

بای بای دانشگاه.

نظرات 3 + ارسال نظر
رایان سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:30 ب.ظ

عه! تاریخ تولد منه که!!‌ :)


خب مبارکه. شیرینی میدی؟ باشه. اصرار میکنی چاره ای نیست.

بابت چی شیرینی بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ احیانا دیر نیومدی؟؟؟؟؟؟؟؟/

اوهوم. حوصله دردسر ندارم... دوربین و هزار دردسر
گفتم اون تصفیه به تسویه نمی خوره ...

ارغوانت سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:28 ب.ظ

تسویه دیگه ، نه؟

خوب هتو مریضی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

رایان سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ب.ظ

بابت مدرکت. کاملا واضح بود. نه؟

نه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد