je deviens fou

Though this be madness, yet there is method in 't

je deviens fou

Though this be madness, yet there is method in 't

۶۰:


* عاشق نوازش کردن موهامم به خصوص وقتی از حموم اومده باشم بیرون و گذاشته باشم در هوای ازاد به ارامی و نرمی خودش خوب خشک بشن... انقدر نرم میشه که مثل موی گربه میشه ......... آخییییییییییییییییییی


* تعریف میکرد میگفت بچه ها رو برده خونه مادرشوهرش، لباس سارافونی پوشونده و دست ها و پاهاشون لخت بوده. بعد به ترتیب مادر شوهر، خواهر شوهر، خاله شوهر، پدر شوهر اومدن گفتن یه شلواری چیزی بپوشونشون... خوب نیست بچه دوساله این جوری بگرده... ما پسر جوون داریم ... درست نیست ....

من بودم حتما برای اون پسر های جووون وقت دکتر روانشناس می گرفتم ... هنوز یادم نرفته چه قرری بین ماها می ریختن زمان عروسییییییییی..............


*از روی بیکاری نشستم چندتایی سرور وبلاگ بررسی کردم ... یکیشون به نظرم جالب اومد.... حالا موندم این رو ببرم اونجا یا یکی جدید بزنم اونجا............


* کار کردن افراد رو بزرگ میکنه ... اینو باور نداشتم ... اما باور کردم که بودن تو اجتماع سر کار مسئولیت پذیری چه قدر افراد رو بزرگ میکنه...........


*اعلام شد: من ارمنی ام .


* تخم چشمم درد میکنه طوری که نمیشه بهش دست هم زد... ای بمیری م که دردات هم مثل خودت غیر عادی اند.


* دلم کلاس میخواد... فردا ........ بعد از کلاس.... خدا کنه کلاس ها کنسل شه........ اما خب اگه کنسل شه تکلیف هارت من چی میشههههههههههههههههههه؟

نظرات 5 + ارسال نظر
رایان یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ق.ظ

عه! ارمنی هستی؟ شادلاوا!!

اعلام نشد که لوس هم هستی؟
بارو.

:)))))))))))
یاد این نبودم!!!!!!!!!

رایان یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:22 ق.ظ

راستی، شما ارمنیا به تخم چشمتون واسه چی دست می‌زنین؟ جزو اعمال عبادیتون هست یا رسم و آیین خاصیه؟


خدا نکنه بمیری. اونقت ما یه وبلاگ غیرعادی مثل اینجا از کجا پیدا کنیم؟

دوتا راه حل داریم:
1- سفارش بدم خط اینترنت اون دنیا رو راه بندازن تا باز هم چرت و پرت های منو بخونی
2- یه دیوانه دیگه بیابی بیاد برات ردیف پشت هم مطالب غیر عادی بنویسه.....

رایان یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:09 ب.ظ

نخیرم!
اولن ما دیوانه‌ای که داریم رو تا زنده‌س پس نمی‌دیم. فقط چیزی که داده شده پس گرفته نمی‌شود نیست که. چیزی که گرفته شده هم اگر خوب بود پس داده نمی‌شود!!

دومن درسته ما مسلمونا مرده پرستیم ولی بجز دو سه تا دیوانه مثل بهلول و ملانصرالدین بقیه شانسی برا بعده مرگشون ندارن.

سومن. نگفتی برا چی به تخم چشت دست می‌زنی؟
نه ببخشید سومن اینکه دیوانه مثل تو سخت گیر میاد. راه حل دیگه ارایه کن.

ها؟؟؟؟ به کی پس نمیدی؟؟؟
اممم نکته است بس قابل تفکر !!!!!!!!!!!!!!!

وقتی چشمات خسته میشن میمالیشون که اروم بشن ... حالا من الان این کارم نمیتونم بکنم...

اممم همون مارک یخچال فریزر بگو.....

رایان یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:36 ب.ظ

به هیشکی پس نمیدم. حتی شما دوست عزیز!!

آهان از اون مالیدنها. پس چشات آستیگمات هم هستن. زیر دوش آب با کف دستت بمال. احتمالا انگشتتو تا یه بند کردی توش مالیدی این بلا سرت اومده!! :)

والا بسته به جیبت خب فرق داره. فکر کنم سامسونگ یا ال جی ها هم جا دار هستن هم قیمتشون به نسبت امکاناتشون مناسبه.

عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نه نیستن. رفتم دکتر گفته استیگمات نیست چشمات.
:)

اممم تشکر . قدرت فریزشون هم خوبه دیگه؟

رایان یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:50 ب.ظ

خب پس آستیگمات نیستی انگشت نکن تو چشت!

آره تا ۱۵ سال دیگه جوابگو هست! :)

خب پس تا 15 سال دیگه بنا به تضمین تو هستم.
حالا باید دید چقدر تضمینت قویه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد