je deviens fou

Though this be madness, yet there is method in 't

je deviens fou

Though this be madness, yet there is method in 't

۳۳: و وقتی مجبور بشی همش یه چیز بخونی...


فیل بزرگی ام من 


              دو گوش دارم بادبزن


اتل متل پَرپَری


              یه پوست خاکستری


نظرات 6 + ارسال نظر
رایان خصوصی شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:10 ق.ظ

در ضمن تیترت رو نوشتی به چیز بخونی. فکر کنم میخواستی بگی یه چیز بخونی !!

بازم هی ها ها ها ها ها

درست شد........ تو تاریکی مطلب دادن همین میشه ....:D

شاراد شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:56 ب.ظ http://sharad.persianblog.ir

این شعر مربوط به پروفایلتون بود؟ [چشمک]

به قول رایان عهههههههههههههههههههههههههه شما هم اینجا می آین؟
عهههههههههههههههههههههههه شما هم فهمیدین مال پروفایلم بود؟؟؟؟

شاراد یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ق.ظ http://sharad.persianblog.ir

من همه جا هستم. مخصوصا اگر سرکار باشم و کاری هم نداشته باشم!
حالا باز هم از این شعرها داری؟

یه ده تاییشو حفظم. شما چه حیوونی می خواین؟

شاراد یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:17 ب.ظ http://sharad.persianblog.ir

شترگاوپلنگ لطفا.
(بالا شهری ها می گویند زررافه. ر دوم هم بجای تشدید است)

ها .... این رو ندارم گفتم ده تا نگفتم صد تا:d
میخواین یه چیز دیگه بگم خودم ؟ مثلا ماهی؟

رایان سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ب.ظ

برا پست بالایی که سوال کردی و نظرات رو بستی!!

خبیان! ژو ماپل ایکیو. وی وی. ساوا.

عالی بود جوابت... مرسی

رایان سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:26 ب.ظ

بهش برسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد