je deviens fou

Though this be madness, yet there is method in 't

je deviens fou

Though this be madness, yet there is method in 't

۳۱: پرامیس

 * باشه دخترم باشه، قول بهت میدم برات عروسک بگیرم. 

* (هق ... هق ... هق ... ) قول میدم ... قول میدم این دفعه بیشتر درس بخونم .  

* قول میدم از اول مهر درس بخونم.

* قول میدم که تا قیامت باهات دوست باشم.

* قول میدم تا ابد دوستت داشته باشم. 

* قول میدم منو همیشه و همیشه و همیشه بتونی هم پیدا کنی هم هروقت خواستی باهات باشم. 

* قول میدم هر طوری شده اون کار رو برات جور کنم. 

* قول میدم تا صبح بیدار بمونم. 

* قول میدم همه چی مثل یه راز بمونه . 

* قول میدم دیگه مسخره ات نکنم. 

* قول میدم سکوت کنم در قبالش. 

* قول میدم خوب بچه ام رو بزرگ کنم. 

* قول میدم که به تو دروغ نگم. 

* قول میدم برات بنویسم. 

* قول میدم هرگز نفهمی نبودنم رو . 

* قول میدم بعد از جدایی منو نبینی. 

* قول میدم .......................... 

* قول میدم ..........................  

  

 

و همه اینها با گذشت زمان یعنی: قول میدم هیچ وقت به قول هام عمل نکنم....

نظرات 7 + ارسال نظر
ارغوان سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ق.ظ

Oh My God

oh, mon Dieu....
?

رایان سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:28 ب.ظ

در مورد عکس: البته در ایران اینطوری نیست. در ایران بحث کمبود امکانات هست!!!‌ آیکون ها ها ها ها !

در مورد نوشته. به نظر من خط آخر روال نوشته رو خراب می‌کنه.

:))
هر کس دیدم دقیقا همین اعمال رو انجام داده ...

کلا عوض کردم خط آخرو بهتر شد استاد؟

رویا سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:08 ب.ظ

قول می دم جامو باهات عوض کنم :دی

:) چه خوب ... جمع کثیری دعایت خواهند کرد

رایان سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:18 ب.ظ

اوه. استاد؟!

اگر نظر من رو بخای بدون خط آخر بهتره. خود متن روایت قشنگتری داره تا نتیجه‌ای که خط آخر میده.

چه برداشتی از اون متن میکنی؟
و چرا فکر میکنی نتیجه آخر غلطه؟

رایان سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:48 ب.ظ

من کی گفتم غلطه؟ گفتم روایتش قشنگتره. خط آخر محدودش میکنه.

مفتشی؟‌

بــــــــــــــــــــــــــــــــله.
خب میخوام بدونم چیو روایت میکنه از نظر شما. بده؟

رایان سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:16 ب.ظ

از نظر من قشنگ تلخی هست.
از نظر من قولهایی هست که صادقانه گفته شده ولی به دلایلی خارج از خودش نتونسته انجام بده یا نذاشتن.
از نظر من صادق هست.
از نظر من گذشت هست.
از نظر من دوست داشتن هست.
از نظر من قول هست.

ولی خط آخر برخلاف همه‌ی اینهاست.

اره موافقم در زمان اداشون همه صادق اند. همه از ته دل میگن...
مثل قول هاس هر سالی که من میدادم به خودم که از اول مهر همیشه درسامو بخونم ... مثل قول های بیشماری که به خیلی ها داده میشه در ازای درس خوندن ... در ازای ازدواج ... در ازای دوست بودن ... در ازای رای اوردن حتی ... و ...
اما حقیقتا رایان چقدر به این قول ها عمل میشه ؟ من هفته اول فقط مرتب درس میخوندم... فقط تا یکی دوتا خواسته رو میشه براورده کرد ... فقط تا یه مدت میشه واقعا دوست بود ... بعد همه چی بهم میریزه ... باور کن جبر شرایط محیط افراد رفتار همه اینها باعث میشند تاافراد به قول هاشون عمل نکنن ... اما دقت کن حتی خط آخر هم تضاد داره ... قول میدم به قولم عمل نکنم یعنی به همین اخری هم عمل نمیکنم غیر از اینه؟

رایان چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:46 ب.ظ

دیگه دیگه.
قول میدم که دیگه قول ندم بهتر بود!
حالا.
بریم پست بعدیت.

:))
باشه زیاد روش بحث کردی.... خب.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد