je deviens fou

Though this be madness, yet there is method in 't

je deviens fou

Though this be madness, yet there is method in 't

۲۰: امتحان = توهین

یعنی وقتی بهم میگفت تا آذر سال دیگه دو میلیون نفر از تعداد ایرانی ها کم میشه باور نمیشد. اما دیروز وقتی رفتم تو اون امتحان مسخره شرکت کردم.... وقتی دیدم ای بابا این همه متخصص اومدن اینجا... وقتی دیدم تمام هزینه های کشورم دارن میرن که برن از این کشور.... باورم شد.

ولی  وقتی دیدم هستند کسایی که اعتقاد به هیچی ندارن .... اعتقاد به سربلندی این کشور ندارند... حتی حاضرن کشورشون توسط یه خارجی تو دماغی مسخره که فکر میکنه بهترین و عالیترین فرد و مستحق زندگی بر روی تمام جهانه مسخره بشه، به این نتیجه رسیدم که همین ادم ها از اینجا برن بهتره.

همیشه و همیشه تو کانال های مختلف عنوان کردند که ایران اینجور ایران اون جور سیاست این جور و باقی چیز ها ... اما همیشه به این فکر میکردم که این هایی که سال ها پیش از ایران رفتند حق اظهار نظر برای من و امثال من رو ندارند. کسی (ایرانی) این حق رو نداره بیاد این جا از اون ور آب  و برای من تصمیم بگیره. یا حق نداره از دل آسایش بشینه به من بگه برو این کار و بکن برو اون کارو بکن.

حالا هم فکر میکنم این هایی که این طور به کشورشون توهین می کنن.... اینهایی که تنها فرار کردن و ارامش خودشون براشون مهمه .... اینها ارزش فکر کردن و ندارن... خیلی ها ناراضی بودن تو جلسه دیروز اما گاهی احترام ظاهری در قبال یک خارجی به نظر من شرف داره تا خود و کشورمون رو مضحکه دست دیگری کردن... چه فکر مسخره ای اگه فکر کنیم اون کشور خارجی بعد ها پشتیبان ماها که به این شکل به کشورمون توهین کردیم بر خواهد آمد.....  

 

 

 

(فکرکنم یه سوء برداشت شده، تو اون مراسم سرود ایران پخش شد، همه بلند شدند به جز چند نفری که گویا فکر می کردند با این کارشون دارن به این ن ظام توهین میکنند. در حالی به نظر من داشتند به خودشون در مقابل یه کشور دیگه توهین می کردند. اکثریت اون جمع شاید بهتر باشه بگم تمامی اون جمع ناراضی بودند و هستند اما کسی که به خودش احترام نذاره دیگران هم به او احترام نمی ذارند.)

نظرات 3 + ارسال نظر
رایان یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:06 ب.ظ

نمیدونم چی بگم. قضیه به این سادگی نیست. هم درست میگی و هم نه.

:)

کورش آریامنش دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:07 ق.ظ http://www.arja.blogsky.com

درودهای فراوان به مدیر مسئول وبلاگ:
محقق عزیز وبلاگ جامعه شناسی ایران http://www.arja.blogsky.com
شمار دعوت به این وبلاگ می نمایم و از نقدهای خوبتان دریغ نورزید0 انجمن حجتیه مهدویت مزدوران انگلستان در ایران ـ در باره ملت و مسأله‏ ملی ـ آزادی بیان و ولایت فقیه ـ هنجارها و ناهنجارها ـ هویت ملی در ایران ـ چرا کاندیداها نمی توانند نماینده واقعی شهروندان جامعه ایران باشند ـ ارتباط مارکسیسم با الهیات هگل ـ فرهنگ رشوه در نظام اداری جمهوری اسلامی ـ طرفداران دیکتاتوری در ایران ـ مشروعیت بخشیدن به یک نظام دیکتاتوری دینی، سنتی ـ ایران در چمبره نفوذ دینی، سنتی ـ تهاجمات و جنایات ارامنه، اسماعیل سیمیتقو و سردار ماکو ـ بیانیه محکومیت جنایات ارامنه و عناصر واپس گرا و مارکسیسم ـ نقش آزادی ها در سرنگونی دیکتاتوری سنتی ـ آدمیت برتر است یا انسانیت، جامعه دینی برتر است یا ـ گفتگوهای شبانه بین پروفسور دکتر استاد احمدی نژاد با امام زمان غایب ـ انسانیت از دست رفته ـ من هنوز انسانم!!!!!! ـ فروپاشی مارکسیسم و علل فلسفی آن ـ تئوری ئوطئه قدرت بر علیه جامعه ایران ـ جامعه شناسی دین ـ مبارزه با استعمارگران ـ طنزی از دکتر، پروفسور استاد احمدی نژاد را بهتر بشناسیم ـ قاچاق کالاهای وارداتی ـ عامل تثبیت جامعه دینی، سنتی ـ آموزش تفکر دینی، سنتی در واپس گرائی و انتخابات ـ اضمحلال و فروپاشی شاهنشاهی ساسانی ـ اقتصاد دولتی ـ علل عقب ماندگی ایران ـ محدودیتهای زبان و منطق ـ 000 و مقالاتی دیگر با تشکر کوروش آریامنش

رویا جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 ق.ظ

می گم خانوم خانوما شرکت تو همچین امتحانی معنیش طی کردن پله های پیشرفت نیس؟
تسلط به دو زبان اسمش پیشرفت نیس؟
من فدای این شکست نفسیت بشم عزیزم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد