je deviens fou

Though this be madness, yet there is method in 't

je deviens fou

Though this be madness, yet there is method in 't

۱۱:


خب تصمیم گرفتم .... کمی قیافه این وبلاگ رو عوض کنم. پیشنهادات بررسی می شوند...


(  حالا هر کی ندونه فکر میکنه اینجا چقدر خواننده داره .... همش ... نفرن. )


( پر کردن جا خالی دوم خط بالا با شما.)


نظرات 5 + ارسال نظر
رایان یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:33 ب.ظ

رایان یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:33 ب.ظ

بیا پرشین بلاگ

حالا نمیشه همین جا بمونم؟ برای همین بگید خب...

ارغوان یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:47 ب.ظ

کو تغییره؟؟

نبوغُ‌گفتم نظرات بید.

رایان یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:50 ب.ظ

چرا نمی‌شه. همینجا هم خوبه.
خب بسته به سلیقه ت یه کارایی بکن دیگه.

نمیدونم وارد هم هستی یا نه ولی اگر کمکی خواستی بهم بگو.

توصیه می‌کنم یه فالبی که بیشتر دوسش داری رو انتخاب کنی و تغییرات جزئی رو توش اعمال کنی. گفتم تغییرات جزئی رو بخای من میکنم برات. نظیر عوض کردن هدرش. تغییر منوها. اضافه کردن هر چیزی. بگو چی میخای من هستم.

وایییییی رایان ..... >:D

رایان یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:51 ب.ظ

بیشتر قالب وبلاگی که می‌پسندی رو مد نظر داشته باش. آب و رنگش راحت عوض می‌شه.

اومم حتما میام سراغت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد