je deviens fou

Though this be madness, yet there is method in 't

je deviens fou

Though this be madness, yet there is method in 't

۱۰: تنفر

 

 

متنفرم .........

 

 

متنفرم از روزهایی که تمام هفته ام رو به گند می کشند . 

متنفرم از کسایی که باعث می شند روزم به گند کشیده بشن. 

متنفرم از اتفاقاتی که باعث می شند  روزم به گند کشیده بشه.

متنفرم از دروغ هایی که باعث به وجود امدن اتفاقات مزخرف می شند.. 

متنفرم از افرادی که به راحتی آب خوردن دروغ می گند. 

متنفرم از دروِغ هایی که باعث به وجود آمدن افکار می شوند. 

متنفرم از خودم و بقیه که باعث می شوند فکری در ذهن داشته باشیم.

نظرات 6 + ارسال نظر
آرتمیس یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:35 ب.ظ

منم ازین روزمتنفرم که...

که؟

رایان یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:14 ب.ظ

ای وای. متاسفم که انقدر عصبانی هستی. ایکاش کاری از دستم برمی‌اومد انجام می‌دادم که بازم بهتر بشی.
دروغ چندش آوره. موهنه. واقعا هم تنفرانگیزه.
زودتر خوب بشو. آیکون گل خدمت شما.

هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رایان یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:31 ب.ظ

واقعا با این جوابات اعصاب خورد می‌کنی ها ..

هان؟؟؟؟؟ یعنی چی؟

خب ببخشــــــــــــــید.
هان= چرا اون وقت؟

رایان یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:11 ب.ظ

خب دیگه بدتر. من میگم متاسفم و امیدوارم زودتر خوب بشی تو میگی هان؟!؟!؟!؟

آخه مگه بد بودم؟
با این حال مرسی. الان عالیم!

رایان یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:47 ب.ظ

آهان. شما وقتی تنفر داری شادی! البته.
و ببخشید که بنده نمی‌دونستم این نظر رو برا یادداشت می‌زارم نه برای لحظه‌تون!
واقعا عجب!!

:))
رایان کلی از دستت خندیدم...
نه عزیزم . ببین اون حس بود. ولی من نگفتم دقیقا مال الانم هست.
الان اتفاقای خوبی افتاده که الان از این روم به اون روم کرده .
اون حس تنفر و دلایلش هم هستند. از بین نمی رند. و همیشگی هستند.
یعنی من همیشه با دروغ منزجر میشم.
همیشه از اینکه یکی بهم دروغ بگه افکارم رو بهم بریزه و بقیه اون مطالب بهم میریزم.
ولی الان اون قدر شاد هستم که این ها الان پیشش مثل یه مورچه هستند:ی
در نتیجه الان شادم:D

در ضمن هزاران بار ممنون که برام نظر میذاری. میدونی جای اون نظر خالی چنده دیگه؟

رایان دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:56 ق.ظ

ببین اولن خوشحالم که الان شادی. ولی می‌گم ممکنه این نوشته رو من ده روز دیگه می‌دیدم و میخواستم نظر بزارم. همونطور که موقع نوشتن حستو می‌نویسی نظرات رو هم بر همون اساس بخون. اوکی؟ افتاد؟


خواهش. دوست دارم بخونم و نظر بذارم. میبینی هم نصیحتت نکردم که وای زشته متنقر نباش اخه!
همیشه خوش باشی.

اووووووووووووکیییییییییییییییییییییییییییییییییی :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد